Dag 25

22 augustus 2014 - Lusaka, Zambia

Reisdag

We stonden op tijd op voor rustig ontbijt en om het laatste in de tassen te stoppen.

We gingen met de taxi naar het busstation. De taxi had een hele zachte band, maar het kon prima naar het busstation zei de driver. We stapten in dezelfde bus als de heenweg. Papa en mama hadden ook precies dezelfde plaatsen. De luidspreker was nog steeds kapot, gelukkig.

Onderweg kregen we eerst een krantje en na een uur een flesje drinken en een muffin, en airco, echt business class.

De chauffeur reed hard, behalve in de heuvels achter een koeien transport, maar kwam toch later aan, door de file bij Lusaka.

Weer lopend naar hotel, waar we de achtergebleven tas ophaalden en naar onze kamers gingen. Ik was heel moe van het reizen en pakte mijn rust. Papa, mama en Casper gingen koffie drinken.

Om 7 uur gingen we eten bij de Asian hut. Het duurde heel lang, we kregen nog wat extra kip van de baas. Ons buikje zat vol en we gingen lekker slapen in een koude, te koude kamer.

1. Toos Zwart:
    23 augustus 2014
    Wat een geweldige tijd hebben jullie als gezin achter de rug. Dit kan niemand jullie meer afnemen en zal zeker ook invloed hebben op jullie leven in Nederland.
    Karin, Ziske, Casper en Bastiaan, welkom weer terug in Nederland. Groet, Toos
  2. Maud:
    24 augustus 2014
    Lieve bibootjes,
    Ik heb genoten van jullie verslagen vanuit onze eigen vakantieplekken. Voor de uitgebreide versie graag een keer met wijn en hapje. Liefs van de clercqjEs uit Corse. Xxxxxx
  3. Jeanine:
    28 augustus 2014
    Wat leuk om alle verhalen te lezen, wat hebben jullie alles trouw bijgehouden en leuk beschreven! Ook alle persoonlijke opmerkingen zijn favoriet, zoals de koffie in het hotel als wens in zijn hoofd van Bastiaan. Haha, grappige teksten zitten er tussen. Ik verheug me op de foto's en ervaringen 'live' nu jullie weer heelhuids terug zijn ( met 48! uur vertraging las ik net). Veel groeten van Jeanine