Dag 24

21 augustus 2014 - Livingstone, Zambia

Rustdag

Mama en ik maakten ontbijt en na het eten gingen papa en mama de buskaarten halen en een paar souveniertjes. Wij bleven in het hostel, filmpjes kijken en aan het blog werken.

We waren echt heel lui, we hingen lekker op de kussens in het guesthouse. Om 3 uur gingen we naar het Livingstone museum. We zagen de geschiedenis van Zambia en  opgezette dieren die we ook in het echt gezien hadden. En natuurlijk de history van mister Livingstone. Ook was de slavernij in beeld gebracht.

Papa en mama waren het hangen zat en gingen nog een rondje lopen door de stad. En wij gingen filmpjes kijken op internet.

Toen papa en mama terug kwamen, gaf ik mama een massage. Een tegenprestatie voor een gift. Papa en Casper gingen poolen. Casper heeft ook nog met een Italiaanse jongen gepoold. En met mij tafeltennis gespeeld. Een potje poolen tegen 2 Italianen, broers, eindigde in verlies voor ons.

Wij gingen naar Kubu voor een heerlijke maaltijd met milkshake na.