Tegenprestaties

27 juli 2014 - Rijswijk, Nederland

We hebben nu al meer dan 950 euro opgehaald voor het weeshuis Kacema Musuma (http://kacema.nl) Dat is genoeg voor het uitje dat we voor de kinderen willen regelen. Sister Maria heeft al een bus geregeld voor het uitje op 9 augustus. het geld dat we over hebben gaat naar het nieuwe studiefonds van Kacema Musuma.

We hebben natuurlijk een aantal tegenprestaties gedaan zoals:

- geld ophalen voor Save the Children tijdens het WK hockey op het plein in Den Haag;

- opgepast en we hebben nog oppas-afspraken na de vakantie;

- auto's gewassen;

- hout klein gezaagd;

- in Zambia gaan we mama een rug massage geven.

Fijn dat jullie allemaal hebben gedoneerd en bedankt voor het mede mogelijk maken van het uitje.

groet Casper en Ziske

1. Ilse:
    27 juli 2014
    Top!! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
  2. Omi:
    Wat fijn dat er zoveel mensen gereageerd hebben. ZO zie je dat er nog veel goede mensen in onze omgeving zijn. Ik ben benieuwd hoe de kinderen reageren op jullie 'uitje'.
    Ik wens jullie een hele fijne bijzondere vakantie,
    dikke kus omi
  3. Merit:
    27 juli 2014
    hoi casper en ziske,

wat super dat jullie zoveel geld bij elkaar hebben gekregen, heel veel plezier en een goede reis voor jullie vieren! we lezen graag mee!
  4. Gerda:
    30 juli 2014
    Het is nu echt begonnen ,als het goed is zijn jullie al geland in Afrika,nu de busreis nog...