Dag 2

30 juli 2014 - Lusaka, Zambia

We hebben heerlijk geslapen, Ziske en ik (Casper) konden ons bedje niet uit. Karin en Bastiaan gingen om 8 uur al hun bed uit om te ontbijten, wij gingen pas het bed om 12 uur uit om te lunchen, ik heb liggen slapen om bij te komen van de lange vliegreis, Ziske heeft lekker gelezen. Echt vakantie!!!

Karin en Bastiaan zijn met Angelique op de quad naar hun buren gegaan; een weeshuis in Kasisi, ze hebben een rondleiding gehad in een prachtig weeshuis voor zo'n 250 kinderen.

Na de lunch zijn Bastiaan en ik mee gegaan met Jochem (zoon van Angelique en Watze) naar een polocross training. Ik vind het een enorm vette sport.

Ziske en Karin hebben op de fiets rond gereden over de farm: langs de school, door de kas (1 kilometer lang),  langs de woningen van de werknemers en de sorteer- en verpakkingsschuur. Daar werden o.a de bieten in de zakjes gedaan die wij hebben meegenomen uit Nederland.

Met 10 man gegeten en toen naar bed omdat de wekker al om 5:30 staat.

1. Toos Zwart:
    2 augustus 2014
    Klinkt goed allemaal. Ook leuk om jullie belevenissen te volgen. Verder gaat het ook goed met Zorro. Hij hipt vrolijk rond in jullie tuin en geniet met dichte ogen van het knuffelen. Gr. Toos