Dag 4 vervolg

2 augustus 2014 - South Luangwa National Park, Zambia

Na een lekkere duik in het zwembad en op weg naar de lunch liepen wij tegen een groep olifanten op, die op het terrein lekker aten van de vruchten van de worstenboom. Ik (Casper) en mama hebben heel stoer een foto dichtbij genomen.Toen de leider dichterbij kwam renden we weer terug naar het zwembad, de trap op: een safepoint. Papa zat ondertussen aan de koffie op het terras.

Na de heerlijke lunch, gingen wij met Friday, de gids en driver, weer naar het park, tijdens die drive zagen wij: impala's, een zeearend (die elke dag op precies dezelfde plek lijkt te zitten, is ie wel echt?), krokodillen, olifanten, hippo's , wrattenzwijnen, zebra's , buffels, mooie vogels en een groep leeuwen op jacht op een groep van ruim 200 buffels.

We kregen een snack tussendoor, en toen het donker werd gingen we verder met een enorm felle zaklamp. In het donker hebben wij hyena's, hippo's, een big stipped cervet-kat en een luipaard gezien.

Toen we "thuis" kwamen, hebben we alweer heerlijk gegeten: een drie gangen menu: soep, hoofdmaaltijd en toetje. Na het eten hebben wij heerlijk geslapen met het geluid van hippo's en olifanten op de achtergrond, een lauwe nacht.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade